عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 19
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 1053
بازدید کل : 264248
تعداد مطالب : 114
تعداد نظرات : 4
تعداد آنلاین : 1

سلام وخسته نباشید ببخشید بعدازاین همه وقت اومدم قدم نورسیده داشتم بچم بدنیا اومده الان ۱ماهشه باتوجه به وضعیت بارداریمو وبعد زایمانم نتونستم بیام ازاین به بعد درخدمتم

:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : مسافر عبرت آموز
ت : 3 فروردين 1392
در سینه ی هر مادری که تازه زایمان کرده است کلوستروم( شیر اولی که در سینه ی مادر است) وجود دارد. در ابتدا مقدار شیر کم است. زیرا نوزاد هر بار مقدار کمی شیر می خورد. هر چقدر که نوزاد بیشتر و با قدرت تر بمکد به همان مقدار شیر مادر زیاد می شود. نوزادانی که وقت زیادی را در آغوش مادر و به شیر خوردن می گزرانند هوشیارترند و با علاقه ی بیشتری سینه ی مادر را می مکند. وقتی که مادر در طول روز از نوزاد مراقبت می کند موجب می شود تا نوزاد را خوب بشناسد و به خواسته های او زود پاسخ دهد. نوزا تازه به دنیا آمده در حقیقت می خوابد تا انرژی برای مکیدن را پبدا کند. مادر باید بداند که نوزاد در حالت گریه نمی تواند شیر بخورد زیرا وقتی نوزاد گریه می کند زبان او به کامش می چسبد و او نمی تواند شیر بخورد. بنابرین باید اول نوزاد را آرام کرد. نوزاد در ابتدا نیاز به کمک مادر دارد تا بتواند به خوبی سینه را در دهان بگزارد و شیر بخورد.

شیر دادن در حالت خوابیده
 

1. سینه را به طور کامل از لباس بیرون بیاور. اگر در دست نوزاد دستکش است بیرون بیاور، تا نوزاد به خوبی مادر را حس کند.
2. به یک بقل بخواب ( بالشتی بین گونه و گردن، بالشتی در بین زانوها، پتو یا بالشتی هم در پشت کمر.) برای قرار گرفتن در این حالت مادر در ابتدا به کمک فرد دیگری نیاز دارد. اما بعد از مدتی مادر خود می تواند به تنهایی در این حالت شیر بدهد.
3. نوزاد را به بقل و به سمت بدن خودت بخوابان. با دست دیگر از گردن نوزاد بگیر.
4.کمی به سمت پایین بیا تا بتوانی با دست دیگرت سر سینه را پهن کرده و به سمت دهان نوزاد ببری. در روزهای اول شیر دهی مادر نیاز به کمک کسی دارد مانند پدر. اما وقتی که نوزاد آموخت که چگونه سینه را در دهان بگذارد دیکر نیاز به کس دیگری نیست.
5. با دست لب پایین نوزاد را لمس کن و منتطر بمان تا نوزاد دهانش را به طور کامل باز کند. سینه را طوری بگیر که به سمت دهان نوزاد و گلوگاه او باشد.
6. وقتی که نوزاد به طور کامل سینه را در دهان بگزارد دیگر مادر در هنگام شیر دادن احساس درد نمی کند.

شیر دادن در حالت نشسته
 

1. سینه را به طور کامل از لباس بیرون بیاور. اگر در دست نوزاد دستکش است بیرون بیاور، تا نوزاد به خوبی مادر را حس کند.
2. در روی صندلی بشین و کمر خود را راست بگیر. بالشت کوچکی پشت سر خود قرار بده و بالشت بزرگتری هم رادر بغل بگیر و نوزاد را روی آن قرار بده. می توانی جعبه ی کوچکی را زیر پاهایت قرار بدهی، اینگونه پاها بالاتر می آیند و راحتتر است و به مادر کمک می کند تا در همان حالت بماند.
3. نوزاد را به یک بغل و رو به سمت بدن خود بخوابان. با دست دیگر از پشت کمر نوزاد بگیر.
4. با دست دیگر سینه را چنان بگیر که دستت به اندازه ی کافی از سر سینه دور باشد، اما نه به اندازه ای که سینه به سمت جلو بیفتد. سینه را به سمت دهان نوزاد ببر.
5. با دست لب پایین نوزاد را لمس کن و منتطر بمان تا نوزاد دهانش را به طور کامل باز کند. سینه را طوری بگیر که به سمت دهان نوزاد و گلوگاه او باشد.
6. وقتی که نوزاد به طور کامل سینه را در دهان بگزارد دیگر مادر در هنگام شیر دادن احساس درد نمی کند.

شیر دادن در حالت زیر بغل
 

1. سینه را به طور کامل از لباس بیرون بیاور. اگر در دست نوزاد دستکش است بیرون بیاور، تا نوزاد به خوبی مادر را حس کند.
2. بنشينيد و بالشت بزرکی در پشت خود قرار بده. بالشت دومی هم در کنار بدنت قرار بده. یک جعبه یا هر چیز دیگری شبیه آن در زیر پاها به مادر برای نگه داشتن این حالت کمک می کند.
3. کمر نوزاد را روی بالشتی که در کنار بدنت قرار دادی بگزار. با دست دیگر سر نوزاد را نگه دار.
4. با دست دیگر سینه را چنان بگیر که دستت به اندازه ی کافی از سر سینه دور باشد، اما نه به اندازه ای که سینه به سمت جلو بیفتد. سینه را به سمت دهان نوزاد ببر.
5. با دست لب پایین نوزاد را لمس کن و منتطر بمان تا نوزاد دهانش را به طور کامل باز کند. سینه را طوری بگیر که به سمت دهان نوزاد و گلوگاه او باشد.
6. وقتی که نوزاد به طور کامل سینه را در دهان بگزارد دیگر مادر در هنگام شیر دادن احساس درد نمی کند

 



:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسافر عبرت آموز
ت : 3 فروردين 1392

چه زمان باید رابطه جنسی داشته باشیم؟


زمان رابطه جنسی اهمیت چندانی ندارد. آنچه مهم است این است که این زمان، زمانی باشد که هر دو نفر شما احساس راحتی کنید. خیلی از زوجین دوست دارند با سپیده صبح رابطه جنسی برقرار کنند، خیلی ها عصرها را ترجیح می دهند و بعضی دیگر تاریکی شب را. مهمتر از زمان رابطه جنسی، زمانی است که می خواهید با هم بگذرانید. برای اولین رابطه جنسی زمان زیادی را اختصاص دهید. روزهای تعطیل معمولاً بهتر است، می توانید کل روز را، حتی ساعت خواب را، صرف آن کنید.


آیا قبل از رابطه جنسی باید چیزی بخوریم یا بنوشیم؟


از خوردن غذای سنگین قبل از رابطه جنسی خودداری کنید چون خواب آلودتان می کند. غذای سبک بخورید، مشروب نخورید. الکل نعوظ را دشوار می کند.


کجا باید رابطه جنسی انجام دهیم؟


اینکه کجا رابطه جنسی انجام دهید تصمیم خیلی مهمی است. پیدا کردن جایی که هر دوی شما بتوانید حداقل تا 48 ساعت آینده تنها باشید خیلی سخت است. اما ارزشش را دارد.


تخت خواب بهترین محل برای عشق بازی است. اتاق خواب همه شرایط لازم برای داشتن یک رابطه جنسی فوق العاده را دارد: گرما، راحتی، فضای کافی و توالت. می توانید با هم دوش  بگیرید.


چه چیزهایی باید همراه داشته باشیم؟


هر چه که برای راحتیتان لازم است را با خود داشته باشید. کاندوم، بالشت مورد علاقه تان یا حوله حمام.


آیا هر دوی ما باید در یک زمان ارضاء شویم؟


نگران همزمان کردن ارگاسم ها نباشید. خیلی از خانم ها تازمانیکه تجربه کافی پیدا نکنند، در طول رابطه جنسی ارگاسم نمی شوند. خیلی بعید است که در اولین رابطه جنسی بتوانید هر دو با هم ارضاء شوید. پس سعی کنید که خوش بگذرانید و حتماً به همدیگر بگویید که چه چیز برایتان لذت بخش است و به ارضاء شدنتان کمک میکند.


مخصوص خانم ها:


اول باید چه کار کنم؟


نباید از همسرتان انتظار داشته باشید که در اولین جلسه بداند که چه چیز به شما لذت می دهد. این شما هستید که باید به او بگویید، دست های او را بگیرید و آن را جایی قرار دهید که راضیتان می کند. اصلاً خجالت نکشید و به او بگویید که دوست دارید چطور بدنتان را لمس کند. اگر دفعه اول شریک جنسیتان باشد، احتمالاً اضطراب و استرس زیادی خواهد داشت و آلت تناسلیش خوب واکنش نخواهد داد. برای تحریک دوباره آن  به صبر، آرامش و درک نیاز دارید. به همین خاطر است که گفتیم باید زمان زیادی را برای اولین رابطه جنسی خود اختصاص دهید.


آیا دردناک خواهد بود؟


احتمالاً داستان های زیادی درمورد درد از دست دادن باکرگی شنیده اید. برای بعضی از خانم ها واقعاً دردناک است اما اگر طرفتان کارش را درست انجام دهد درد زیادی نخواهید داشت. از روغن استفاده کنید و به همسرتان زمان دهید. خودتان بگویید که چه زمان برایتان  لذت بخش است و کی دردتان می گیرد.


رابطه جنسی را در چه حالتی باید انجام دهیم؟


خیلی از خانم ها دوست دارند رابطه جنسی دفعه اولشان را طوری انجام دهند که خودشان روی مردشان قرار گیرند چون در این حالت کنترل بیشتری روی آلت تناسلی مرد دارند. خیلی ها هم دوست دارند که مردشان روی آنها بخوابد و کنترل همه چیز را به طرفشان می دهند. حالتی را انتخاب کنید که برایتان بهتر ست. فقط یادتان باشد که به او بگویید که عجله نکند و درصورت نیاز از روغن مخصوص استفاده کنید.


مخصوص آقایون:


اگر نتوانستم به نعوظ دست پیدا کنم چه؟


شاید خنده دار به نظر برسد اما ممکن است این اتفاق واقعاً بیفتد. نگران نباشید چون کاملاً طبیعی است و همه آن تقصیر اضطراب و استرس شماست. یک نفس عمیق بکشید  برای مدتی با دست ها، لب ها و زبانتان رابطه جنسی انجام دهید. سعی کنید اضطرابتان را فراموش کنید و مطمئناً باشید که آلت جنسیتان واکنش می دهد.


اگر قبلاً رابطه جنسی نداشته ام باید حتماً به او بگویم؟


خیلی از مردها فکر می کنند چون مرد هستند باید مسئولیت رابطه جنسی را  برعهده بگیرند و مهم نیست که کدامشان تجربه بیشتری دارد. اگر شما تابه حال رابطه جنسی نداشته اید و طرفتان داشته است، اجازه بدهید که کنترل همه چیز دست او باشد. از اعتراف واقعیت نترسید. اگر خودتان هم نگویید مطمئن باشید که طرفتان خودش متوجه می شود که قبلاً رابطه جنسی نداشته اید و خودش همه چیز را نشانتان می دهد.


اگر خیلی زود ارضاء شدم چه؟


اگر خیلی زودتر از زمانی که می خواستید ارضاء شدید اشکالی ندارد، کمی عشق بازی کنید، بخوابید و باز دوباره امتحان کنید. بار دوم بسیار ریلکس تر خواهید بود.


آیا آلت تناسلیم به اندزه کافی بزرگ است و شکل درستی دارد؟


اندازه آلت جنسی یکی از نگرانی های بسیار متداول آقایون است. سایز متوسط آلت جنسی کمی بیشتر از 13، 14 سانت در زمان نعوظ است و این اندازه برای راضی کردن طرفتان کافی است. واژن خانم ها می تواند خیلی راحت خودش را با اندازه های خیلی بزرگ یا خیلی کوچک آلت جنسی مردها مطابقت دهد و اندازه آلت جنسیتان ارتباطی با ارضاء کردن طرفتان ندارد.


یک مسئله مهم دیگر شکل آلت جنسی است. خیلی از مردها نگران می شوند که چرا آلت جنسیشان به سمت پایین یا سمت چپ خم است و تصور می کنند چون هیچوقت هیچ مردی را در فیلم های پرنو با چنین آلت تناسلی ندیده اند، پس مال آنها طبیعی نیست. خیلی های دیگر فکر می کنند خم بودن آلت تناسلیشان به سمت پایین رابطه جنسی را برایشان دشوار می کند. اما یادتان باشد رابطه جنسی را می توان در حالات بی شماری انجام داد. واژن زن و آلت جنسی مرد می توانند به شکل های مختلف با هم جور شوند و هر حالت جدید برای رابطه جنسی لذت های جدیدی را به شما و طرفتان خواهد داد.


آیا شریک جنسی خوبی خواهم بود؟


یک شریک جنسی خوب بودن به طور خودکار ایجاد نمی شود. با انتخاب زمان مناسب، مراقبت و تمرین، مطمئن باشید هر آنچه که برای یک شریک جنسی فوق العاده لازم باشد را دارید. اولین جلسه رابطه جنسی برای هر دوی شما کمی ناشیانه خواهد بود اما آغازی برای فوق العاده ترین زمان های زندگیتان خواهد شد.


 


 





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : مسافر عبرت آموز
ت : 3 فروردين 1392
افتادگی سینه ها گاهی به تنهایی با بزرگ کردن سینه ها ترمیم می گردد، ولی در بسیاری مواقع به دلیل افزایش بیش از حد پوست بالا کشیدن سینه ها نیز ضروری می باشد.

در بعضی موارد ترکیب بزرگ کردن و بالا کشیدن سینه ها نیز ضروری می باشد.

برش و زخم این عمل شبیه به عمل کوچک کردن سینه ها می باشد.

یکی از مشکلاتی که برای خانم ها، به خصوص از سنین ۳۰ تا ۴۰ سالگی پیش می آید، “افتادگی سینه” است. از آن جاییکه زیبایی سینه ها در اندام زنان نقشی اساسی را ایفاء می کند، در اینجا به یک سری راهکارهای ساده امّا مفید که نتیجه ی جدیدترین تحقیقات جهت پیشگیری و ترمیم این مشکل است، اشاره می کنیم:

ندازه و مدل سینه ها، به نوعی، سنبل و نشان دهنده ی ملیّت هر فرد می باشد، در فرهنگهای غیر اسلامی به دلیل نحوه ی پوشش آنها، زیبایی این عضو زنانه، در دید بیشتری قرار دارد، با توجه به اینکه امروزه، بیشتر خانم ها به دلیل مد روز بودن، تمایل به داشتن سینه های بزرگ دارند، لازم است موارد زیر را رعایت کنند:

۱- وزن خود را ثابت نگاه دارید، نوسان و کم و زیاد شدن وزن بدن، تأثیرات بسزایی در افتادگی سینه و دیگر اندام ها دارد، شما می توانید با کنترل و رعایت یک رژیم غذایی مناسب، همواره وزن خود را ثابت نگاه دارید، از رژیم های لاغری که مقدار وزن زیادی را در مدت کم توصیه می کنند، جداً خودداری کنید، چرا که به همان سرعتی که وزن شما کاسته شده، در مدتی کم نیز دوباره افزایش می یابد، در نتیجه احتمال افتادگی سینه نیز افزایش می یابد.

۲- سوتیئن مناسبی انتخاب کنید، دقّت در خرید سوتیئن، طبق اندازه و سایز سینه، بهترین راه مبارزه با افتادگی و شل شدن سینه است، بنابراین در موقع خرید، تنها به زیبایی و فانتزی بودن آن توجه نکنید، در این بین کاملاً مراقب باشید که در صورت تغییر در وزن خود، اندازه ی سوتیئن را طبق وزن و سایز جدید، تغییر دهید، استحکام بند و نوع کش سوتیئن برای کسانی که سینه های بزرگ دارند، بسیار ضروریست، کسانی که سینه های کوچک دارند با استفاده از سوتیئن های پددار می توانند، ظاهر و اندازه ی سینه را بزرگتر و زیباتر جلوه دهد. البته وجود این پد ها مانع از تنفس پوست می شود و خود به نوعی مضرّ است، در مراسم و میهمانی های خاص برای جلوه ای زیباتر می توانید از سوتیئن های فنردار و ژله ای استفاده کنید.

۳- عادت کنید که صاف و بصورت قائم بایستید، طریقه ی ایستادن قائم و صاف، یکی از عوامل مهم در زیبا جلوه تر کردن حالت سینه است، برای این منظور می توانید بطور منظم در ورزشهای خود، از دستگاههای تناسب اندام و تمرینهایی که مخصوص تقویت عضلات سرشانه ها و نگه دارنده ی ماهیچ های سینه است، استفاده کنید، در صورت نیاز ماساژهای دوره ای را نیز در برنامه خود بگنجانید.

۴- خشکی پوست، از آنجاییکه پوست سینه و سرشانه بسیار ظریف و حساس هست، برای زیبایی و جوانی بیشتر آن، بطور مداوم از کرمهای مرطوب کننده مخصوص مصرف کنید، همچنین در هنگام تابش مستقیم آفتاب و سولاریم، حتماً از کرمهای ضد آفتاب استفاده کنید.

۵- تست ماموگرافی، بطور منظم برای کنترل و معاینه به پزشک مراجعه کنید، به دلیل تغییرات هورمونی در مواقع تخمک گذاری، قاعدگی و …، سعی کنید ماهانه تاریخ مشخصی را برای این کار در نظر بگیرید. با مشاهده توده ای غیرعادی نرم در بازو یا سینه که زیر دست بصورت گردشی حرکت کند، سریعاً به پزشک مراجعه کنید.

۶- به هنگام ورزش و دویدن، حتماً از سوتیئن های مخصوص ورزشی استفاده کنید، طبق مطالعات اخیر دانشگاههای انگلیس، افتادگی سینه در کسانی که بطور دائم از سوتیئن های مناسب استفاده می کنند تا ۴۰% کاهش می یابد، همچنین این آمار گویای این است که درصد افتادگی سینه در خانم هایی که در هنگام ورزشهای پرتحرک از سوتیئن های مخصوص ورزشی استفاده می کنند تا ۷۸% کاهش خواهد یافت.



:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
ن : مسافر عبرت آموز
ت : 3 فروردين 1392
http://axgig.com/images/34704065178437873827.jpeg



:: بازدید از این مطلب : 309
|
امتیاز مطلب : 12
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
ن : مسافر عبرت آموز
ت : 2 فروردين 1392

RSS

Powered By
loxblog.Com